home profile Affiliates twitter Facebook follow
Ahlan Wasahlan Ya Ramadhan..
25.7.11 @ 8:38 PM | 0 Hug and Kisses
~Assalamualaikum~

Sudah setahun dah tunggu mase nie.. skarang dah hampir tiba dah!! yeyeh!! dah nak pose!! saya suke!! :D sblom tu.. Korang sume tau kan ramadhan bie bulan yang mulia.. Oleh itu jangan la buat perkare yang tak berape nak senonoh.. Lebih elok bertaubat kerana Allah telah menyatakan pintu syurga akan dibuka seluasnya manakala pintu neraka ditutup serta syaitan dikurung.. so.. korang boleh la buat Ibadah yang patut.. Jangan lak nak monteng puase ye.. HEee.. :D 
bagi aDam.. time yang adam paling suke time nak puase nie time nak buat pengumuman esok puase! walaupun sekejap je tapi tak tau nape suke sangat.. 
"Dengan ini saya mengistiharkan tarikh mula puasa pada..."
sambung sendiri la.. hehe.. tapi saya suke sangat dia cakap.. harap-harap dia tak kena ganti ngan sesape.. hehe... Ok la.. aDam nak out da.. Dengan ini saya ingin memohon maaf atas segala kesalahan yang saya dah buat.. saya juga mengucapkan SELAMAT MENYAMBUT RAMADHAN AL-MUBARAK!! :D

I am somebody

Quote Of The Day

" How i supposed to be everything they expect me to be when i alone "




















ASSALAMUALAIKUM AND HELLO EARTHLINGS! NOW YOU HAVE ENTER TO ADAM'S BLOG! DON'T USE HARSHWORD IN MY BLOG! DO FOLLOW AND COMMENT OK? LOVE YOU! :*
comment

Credits
Layout made by S.Mell
Inspiration from fallingyou
resources from x x x x x.
◄ OLDER POSTS // NEWER POSTS ►