home profile Affiliates twitter Facebook follow
KAWAN || FRIENDS
16.7.11 @ 2:13 PM | 3 Hug and Kisses
kadang kadang kawan tuh mcam MAGGI, time susah kita cari
kadang kadang kawan tuh mcam CHIPSMORE, sekejap ada sekejap takda
kawan juga kadangkala mcam ASTRO, macam macam ada
tetapi buatku, kawan tuh seperti L'OREAL, *kerana dirimu begitu berharga* haha

betul x yang kat atas nie?? betul kan.. 

kawan..  orang yang ada dekat dengan kita.. semua orang di dunia nie kawan kita.. SEMUA!! x ade musuh pun sbnrnye.. 
Kawan ade mcm-2 jenis.. Kawan Baik.. Kawan Berbual.. Kawan niee kwn tu la.. Memacam lagi la...
Nak tengok kawan aDam?? klik nie.. Besties.. .. Sambung baleq.. 
Korang aDam tau korang banyk kawan.. Tapi!! kat FB kan?? smpi beribu kawan.. Tapi x chat pon.. add je lebih.. Hakktuihh.. :D
Lagi satu.. kawan bukan dengan manusia je.. kawan ngan bende len pon boleh.. cam kawn dengan haiwan..
nie tunjukkan kita hormat kat binatang tue.. x lah kejam..


Okey lah.. sampai sini je aDam nak share.. Bye.. Comment le .. :D


I am somebody

Quote Of The Day

" How i supposed to be everything they expect me to be when i alone "




















ASSALAMUALAIKUM AND HELLO EARTHLINGS! NOW YOU HAVE ENTER TO ADAM'S BLOG! DON'T USE HARSHWORD IN MY BLOG! DO FOLLOW AND COMMENT OK? LOVE YOU! :*
comment

Credits
Layout made by S.Mell
Inspiration from fallingyou
resources from x x x x x.
◄ OLDER POSTS // NEWER POSTS ►