home profile Affiliates twitter Facebook follow
Kebosanan Yang Melanda Selepas PMR !
17.10.11 @ 5:48 PM | 0 Hug and Kisses

Assalamualaikum and hello korang.. Aku ta tau nak post ape lagu! konpused! = =''
So aku cerita lah tadi kat sekolah macam mane, tadi pagi masuk kelas after assembly kitorang lepak kat kelas kiteorang yang macam kapal karam - sebab dah tak berkemas lagi.
Sepanjang nak tunggu rehat tu makk aii.. Boring tahap gaban, first time BI main BOGGLE not BOOGGELL! HAHA, best lah gak, and then my teacher dah keluar kebosanan datang balik, After recess dah makan sume perut kasi full masuk kelas balik. TIBA-TIBA cikgu sains aku panggil satu kelas pergi lab. Ingat kan buat ape tah rupanya main game, First game its call MEMORIES, mak aii.. agak mencabar jugak lah game nie.
Ada satu game lagi,tapi lupa lak aku! HEHE

Main lah sampai balik, after loceng balek bunyi "KRRRRRRIIIIIIIINNNNGGGGGG!!"-eh menipu je aku nie, sori-sori, harini loceng skola aku rosak, HAHA!
balek lah macam biase, aku biase la naik bas kan malas nak rebut-rebut jalan lambat-lambat dengan kawan baik aku -dari tadika sampai sekarang tak pernah berpisah- jalan-jalan sambel main tarik-tarik beg kawan aku.. BEST game tu.. Ta caye esok korang buad lah. Jangan sampai putus sudah !
Dalam bas bukak cerita lah ape lagi, tapi aku diam je.. malas nak layan, sampai rumah aphe lagi, MAKAN ,SOLAT, FB,BLOG,YOUTUBE,MANDI,BLOG and TV .. nie lah rutin budak dah habes EXAM
aku ni budaknye ta sosial sangat, ta suke keluar malam, tak bergaul sangat, tapi kalaw yang nak bergaul aku ON je and one more SAYA TAK MEROKOK!! 


HAHA, da lah penat awok mau menaipnye lagi pung! Udah-udah le, awok mau usha awek sane, BABAI!
Salam!

#Have a nice day.. :)
I am somebody

Quote Of The Day

" How i supposed to be everything they expect me to be when i alone "




















ASSALAMUALAIKUM AND HELLO EARTHLINGS! NOW YOU HAVE ENTER TO ADAM'S BLOG! DON'T USE HARSHWORD IN MY BLOG! DO FOLLOW AND COMMENT OK? LOVE YOU! :*
comment

Credits
Layout made by S.Mell
Inspiration from fallingyou
resources from x x x x x.
◄ OLDER POSTS // NEWER POSTS ►