home profile Affiliates twitter Facebook follow
Adele ♥
20.11.11 @ 2:42 PM | 0 Hug and Kisses
Anyonghaseyo,


(Adorable Adele)

Assalamualaikum to all my fellow friends, Okay today I will talk about Adele. Korang mesti kenalka sapa dia kan?? Yang Hot dengan lagu Rolling In The Deep tuh! Aku suka sangat dengan Physical dia voice dia, mantap gila babi . Heee. :3

Next topic but still about Adele, siapa yang kenal dengan Adele ini tahu lah kan bentuk badan Adele yang agak besar tapi cantik! Okay aku nak tekankan kat sini bahawa orang lain tidak akan melihat personaliti korang berdasakan luaran sahaja, Orang lihat daripada dalaman *ada juga yg tengok luaran* . Adele ada suara yang mantap giloss! Ta caya ? Dengar-lah lagu dia.


♥ Her song ! Such as , Rolling In The Deep, Someone Like You, Set Fire To The Rain, Rumour Has It 

Btw, who said orang yang berbadan besar tidak boleh berjaya dekat dunia ini melainkan yang malas. Sebenarnya yang berbadan besar-lah yang sekarang banyak yang berjaya dalam hidup. Jangan jadikan faktor badan merupakan pengalang untuk kejayaan korang. Motivate your self-lah!  Ta semestinya orang yang berbadan kurus boleh berjaya dalam hidup??
Rite? Okay yang lain korang fahamlah sendiri. Lagi satu, manusia nie sebenarnya ta boleh mengharapkan dengan muka yang lawa saje untuk Popular/Berjaya kalau tanpa usaha tak pergi mana pun! 

Okay , thats all,
Enjoy your self,
Assalamualaikum chingu! :3
I am somebody

Quote Of The Day

" How i supposed to be everything they expect me to be when i alone "




















ASSALAMUALAIKUM AND HELLO EARTHLINGS! NOW YOU HAVE ENTER TO ADAM'S BLOG! DON'T USE HARSHWORD IN MY BLOG! DO FOLLOW AND COMMENT OK? LOVE YOU! :*
comment

Credits
Layout made by S.Mell
Inspiration from fallingyou
resources from x x x x x.
◄ OLDER POSTS // NEWER POSTS ►