home profile Affiliates twitter Facebook follow
Lonely
3.11.11 @ 7:26 PM | 0 Hug and Kisses

Selamat sejahtera, okey, memandangkan tajuk kat atas tuh "LONELY" apa yang korang agak ??
Sebenarnya tak da pape pon just nak story-lah, aku ni bosan sebab dah lama bersendirian tanpa teman mesra yang digelar sebagai GF, dulu maybe aku ade group budak yang masih single, tapi sekarang, tinggal 2-4 orang je yang tinggal sebab diorang dah jumpa BF/GF diorang, agak sedih and jeles gila babi  ! tapi aku tak risaukan diorang, cuma sekarang kawan baik aku sendiri dah ade BF, aku lepas ni dah tak boleh nak terlalu rapat dengan dia dah sekarang, takut lah kan sebab aku hubungan diorang retak nanti.

Tapi ini Muhammad Nur' Adam tetap mendoakan semua kawan aku yang ade pasangan tuh semoga bahgia!
Hehe, tapi aku rasa macam-dah bosan pulak single lama ni,
 I hope one day I will find someone who can be my GF,Okey, Thats all, Choww, Assalamualaikum, :))
Choi jap, nak kasi lagu Lenka dulu, before dengar lagu Lenka nie, Pause dulu lagu Katy Perry tuh, :))



I am somebody

Quote Of The Day

" How i supposed to be everything they expect me to be when i alone "




















ASSALAMUALAIKUM AND HELLO EARTHLINGS! NOW YOU HAVE ENTER TO ADAM'S BLOG! DON'T USE HARSHWORD IN MY BLOG! DO FOLLOW AND COMMENT OK? LOVE YOU! :*
comment

Credits
Layout made by S.Mell
Inspiration from fallingyou
resources from x x x x x.
◄ OLDER POSTS // NEWER POSTS ►