home profile Affiliates twitter Facebook follow
Love ♥ ♥
5.11.11 @ 3:23 PM | 6 Hug and Kisses
 Anyonghaseyo, 


Hello and Assalamualaikum, dah dua hari ta update sebab haritu blog aku ni ha biol sikit, But now dah okey dah, :))

Okey, memandangkan dekat title-tuh "" aku nak cerita-lah. Hurm, semua orang tahu what is Love? Tapi kalau sebut "LOVE"-je mesti semua terbayang pasal Bf/Gf kan?  Tapi  "LOVE" ini universal, example; Love to ALLAH SWT, Love to MUHAMMAD SAW, Love to our parents/family/siblings, Love to our friends and etc.  

Okay, today aku nak story pasal "Love to our Friends" . Aku dekat dunia ni ramai sangat kawan, tapi aku hanya ada beberapa kawan sahaje yang aku paleng rapat, aku sayang diorang semua, tapi tahun depan kiteorang maybe berpisah, aku kalau difikirkan balik memang-nak menanges , tapi ianya pilihan kiteorang juga, tanpa melengahkan mase lagi aku na intro kawan aku ye, harap enjoy, :)




    Humaira Zainuddin, :))

Ikhwan Syahmie, Wak! :))

                                                             Rashidah Rosdan, Deqda, :))


Syidah, :))

 Iya, :')



Itulah mereka yang aku paling rapat, aku akan bosan kalaw mereka tak datang sekolah sebab mereka aku sayang! sesiapa yang gambar dia takde aku sayang korang jugak! :))
Semoga persahabatan kita kekal ye, :')

This is the story of us, :))  Bye.
                                                 
                                                                                                                                           written by,
                                                                                                                 
                          aDam ♥
I am somebody

Quote Of The Day

" How i supposed to be everything they expect me to be when i alone "




















ASSALAMUALAIKUM AND HELLO EARTHLINGS! NOW YOU HAVE ENTER TO ADAM'S BLOG! DON'T USE HARSHWORD IN MY BLOG! DO FOLLOW AND COMMENT OK? LOVE YOU! :*
comment

Credits
Layout made by S.Mell
Inspiration from fallingyou
resources from x x x x x.
◄ OLDER POSTS // NEWER POSTS ►