home profile Affiliates twitter Facebook follow
Hurt
9.12.11 @ 10:49 PM | 0 Hug and Kisses


Assalamualaikum, sebenarnya aku tak ada benda sebenarnya nak taip, memang tak ada idea, tapi malam ini ada satu benda aku dapat idea setelah aku lalui. Memang pahit sangat bagi aku, lepas kejadian itu berlaku aku terus bad mood, marah orang, & etc sampai-lah sekarang. Aku tak tahu kenapa, dan tak ada siapa pun nak tenangkan aku. Nasib baik lah aku tak ada Gf kalau tak memang aku dah maki hamun kalau dia mesej aku. Kejadian  ini bukan-lah kejadian yang tak pernah aku lalui. Aku dah banyak kali lalui kejadian ini. Tapi harini benda itu berlaku tapi aku dapat rasakan kesan yang mendalam sangat. Aku pun tak tahu kenapa. Kejadian ini sebenarnya berlaku semasa aku tengok tv, ada orang cakap dengan aku pasal aku tengok tv. So aku pun hangen-lah. Tapi aku tak berani naikkan suara sebab dia lagi tua dari aku. Lepastu seorang lagi pun cari pasal dengan aku. Nasib baik lah dia bukan adik aku. Memang sakit hati kejadian ini. Aku hanya mampu bersabar je dengan semua yang berlaku. Agak sakit hati jugak. Hurrmm, okaylah aku sekarang not in mood.
Maaf, aku tak dapat cerita sepenuhnya. Assalamualaikum. :')
I am somebody

Quote Of The Day

" How i supposed to be everything they expect me to be when i alone "




















ASSALAMUALAIKUM AND HELLO EARTHLINGS! NOW YOU HAVE ENTER TO ADAM'S BLOG! DON'T USE HARSHWORD IN MY BLOG! DO FOLLOW AND COMMENT OK? LOVE YOU! :*
comment

Credits
Layout made by S.Mell
Inspiration from fallingyou
resources from x x x x x.
◄ OLDER POSTS // NEWER POSTS ►