home profile Affiliates twitter Facebook follow
Hey Girl I Admire You!
14.1.12 @ 3:58 PM | 2 Hug and Kisses
Assalamualaikum and Hye! Hope korang sehad. Aku sebenarnya tak ade tujuan nak update blog neh. Tiba-tiba rajin pulak tangan neh mengupdate blog. Okay nampak title atas tuh! Haa. aku memang tengah admire dekat seorang perempuan neh. Hehee, dia tak tau kot aku suka dia diam-diam. Perasaan nak cakap tuh ada tapi tak kesampaian. Hehe. I want to be gentleman. Tak nak jadi macam dulu lagi. Kalau aku dapat dia memang aku akan sayang dia sampai waktu yang ditetapkan takdir. 

Okay aku mengaku dulu aku memang player. Pasang sane-sini. Kali ni aku nak pasang satu je!. Heheee. Nak tebus semua kesilapan . Nak jaga girl yang aku sayang. Tapi setiap orang yang aku suka mesti dah ade bf. Apee lah nasib. haha. K lah malas nak taip panjang-panjang. Baii. Assalamualaikum. 

PrinceCharming;
Muhd.Nur.aDam

I am somebody

Quote Of The Day

" How i supposed to be everything they expect me to be when i alone "




















ASSALAMUALAIKUM AND HELLO EARTHLINGS! NOW YOU HAVE ENTER TO ADAM'S BLOG! DON'T USE HARSHWORD IN MY BLOG! DO FOLLOW AND COMMENT OK? LOVE YOU! :*
comment

Credits
Layout made by S.Mell
Inspiration from fallingyou
resources from x x x x x.
◄ OLDER POSTS // NEWER POSTS ►