home profile Affiliates twitter Facebook follow
Jangan Mudah Melepaskan Perkataan "Sahabat"
30.4.12 @ 8:07 PM | 0 Hug and Kisses

Assalamualaikum gais, sorry berhabuk. :(
Okay korang, dis is siyes things. Aku taknak korang jadi macam aku. Senang sangat cakap yang kita sahabat. Ya Allah, dis week memang banyak dugaan dan ujian yang diberi. Memang not in mood betullah. Nasib baik la ade kawan yang sentiasa mendorong macam Bubu,Zaty,Iya,Fatin,Bedah,Eqa,Thana,Deqda. Aku appreciate lah kat korang! :)

Buat orang tu, beb, aku tak tau kenapa perangai kau dah berubah, aku sedih, aku nak kita masa Form 3, aku sedar lah aku sape, tak setanding and sehebat kau! Aku sedih sebab aku ingat kau sahabat aku? Tapi kau! Dahlah weyh. Aku malas nak sebut kat sini. Tapi rahsia kau aku pegang and rahsia aku harap kau pegang and tak bocorkan, Itulah je yang aku mampu mintak dari kau. Walaupun kau dah tak nak tegur aku tapi aku akan tegur kau bila kau yang start tegur! Remember that! I will always support you! Kalau ada masalah carilah aku! Tapi bukan yang melibatkan diri aku! Okay Thats all. Evendo kau benci aku, aku tak kesah .. Lantaklah
Aku ada ramai lagi yang mcm kau seperti dulu. Thanks cause be my friends. :)
I am somebody

Quote Of The Day

" How i supposed to be everything they expect me to be when i alone "




















ASSALAMUALAIKUM AND HELLO EARTHLINGS! NOW YOU HAVE ENTER TO ADAM'S BLOG! DON'T USE HARSHWORD IN MY BLOG! DO FOLLOW AND COMMENT OK? LOVE YOU! :*
comment

Credits
Layout made by S.Mell
Inspiration from fallingyou
resources from x x x x x.
◄ OLDER POSTS // NEWER POSTS ►