home profile Affiliates twitter Facebook follow
CRY
19.9.12 @ 10:17 PM | 0 Hug and Kisses
Assalamualaikum,

Ya Allah, dah lama adam tak update blog. I'm to busy, I'm sorry. Adam rasa adam update ni sebab nak luahkan apa yang adam rasa je. Apa perasaan korang bila orang yang korang sayang tinggalkan korang? Dia lebih percaya cakap org lain?  

Adam mengaku, minggu ni lah adam banyak menangis! I'm not a strong person. I admit it! :( First , adam tak suka hati dan perasaan adam dipermain. Please! I Hate It!  Next, please make me happy! Don't make me cry like! Adam tau dia tak tau adam nangis! Dia ingat adam main main, :( Takde siapa pun yang boleh adam luahkan perasaan! :( Thanks To Ash je sebab dengar aku punya cerita selama ni! Thanks Bro! Aku hargai kau! 


Semua orang nak attack aku! Semua nak marah aku! Aku tak tahan lagi, bayangkan hari hari menangis! :'(
Aku tau aku banyak buat salah! Just forgive me! Dah banyak kali aku mintak maaf! Adam taktau dah nak buat apa lagi, kadang-2 terasa lebih baik bunuh diri je! Tapi takkan adam buat benda tu! Adam ingat orang yg adam sayang! Adam taknak diorang menderita! What I need now is some space and love! Not a thing that all people can buy! Not a money! Please! Respect me!! :'(

To my Lovely Qiqi, awk, saya mintak maaf, saya tau salah saya! Tapi jangan lah dengar orang lain cakap! Nampak sangat awk lebih percayakan kawan! Adam try selamatkan hubungan ni! Saya nak jadi yang halal untuk awak! Saya nak jadi imam awk! Please, i hope our relationship will get to marriage! :( 

Okay , thats all, terima kasih sudi baca luahan hati adam. Nights. Assalamualaikum. :)


Please, dengar lagu ni! :'(
Written by,
Adam
*I'm crying while typing this post*

I am somebody

Quote Of The Day

" How i supposed to be everything they expect me to be when i alone "




















ASSALAMUALAIKUM AND HELLO EARTHLINGS! NOW YOU HAVE ENTER TO ADAM'S BLOG! DON'T USE HARSHWORD IN MY BLOG! DO FOLLOW AND COMMENT OK? LOVE YOU! :*
comment

Credits
Layout made by S.Mell
Inspiration from fallingyou
resources from x x x x x.
◄ OLDER POSTS // NEWER POSTS ►