home profile Affiliates twitter Facebook follow
SAHABAT
19.11.12 @ 9:52 PM | 1 Hug and Kisses
Assalamualaikum, Haiiii sayang-2 sekalian *Lambai tangan Miss World*
Korang sehat? Macam mana cuti sekolah? Best? Aku sumpah bosan! Ayah out station je! :'( Si budak pendek tu lah ikut ayah! Aku malas :P
So, back to our topic. Today I will discuss about "SAHABAT/FRIENDSHIP" Aku tak tau dah bapa kali aku update pasal Sahabat. Maybe this time I will introduce my New BFF ^^ So lets get the party start it! Ohh hello let get the party start it! /FIREBALL-NICKIMINAJ\ :P

First, Let Me Introduce ASH!

Handsome? Memanglah! BFF aku! :P
Ash, dia stay Putrajaya/Semenyih. Dia awesome sangat! Dia lah tempat aku meluahkan perasaan! Dia dah masak sangat dengan perangai aku! Kalau dia takde mood aku akan try bagi dia ada mood! Tapi kalau aku takde mood dia takleh pujuk sebab aku off phone! :P Aku kenal Ash dah berapa bulan, walaupun kitorang duduk jauh, at least dah pernah berjumpa and dia awesome! :) Kitorang kenal dekat BBM je. ^^

Second. ROZLAN!!

Olann, ramai sangat peminat *sigh*
Rozlan atau Olann, aku kenal dia lebih awal dari Ash. Ash dan Olann adalah SEPUPU! baru tau time raya! Memang mula-2 tak percaya. Olann pun tempat aku meluahkan perasaan! Masa aku taip post ni sebenarnya aku tengah sentap dengan dia *sigh*. Aku still tak dapat jumpa Olann :( Dialah kawan yang selalu sangat skype dengan aku! :P

Third. ARIFZUDIN

Comel kan Fina? *ygKiri*
Ayep, Budak ni memang! Suka buat aku naik hangen! Haha xD Dia Boncet! HAHA Tapi dia Awesome! Dia ni selalu kena dengan aku! Masa lepak dengan dia and Ash, memang best! Dia lah yang banyak cakap! :P Tahlah ayep, aku taktau nak cakap apa pasal kau! Hahah :P

Fourth. SHAMIMIE JOHARI

Comelkan aku? :P
Miemie, dia ni budak HR. Aku selalu tweet dengan dia. Kitorang kecoh kalau tweet or Wassap. Tapi bila jumpa depan-2 buat don't know jee! HAHA :P Aku masih dalam proses mengenali kawan baik baru ni! :D

Fifth. WIFZEAA

Eqa, Iyya, Aku, Zaty, Fatin, Adilla aka Bedah
Inilah WIFZEAA! Aku sayang korang! Aku je lelaki kan? :P Keysah? Hahaha WIFZEAA adalah satu group yang biasanya conquer untuk dapat top 11 dalam setiap exam dalam 4 Meranti *chet bangga jap* Susah senang WIFZEAA bersama! Sorang ada masalah semua akan ambik tahu! Siyes! Jangan cari masalah dengan kitorang. Sorang ada problem, semua attack! :P 

Sixth. THANALETCHUMI

Abaikan muka comel aku *blushing*
Thana, dia BFF dari Form 2, dia pindah next year! :'( Gonna miss u dear! Lepas Miyya tinggalkan aku, kau pulak! Waaa. Minachi ni awesome! :'( Beb! Aku rindu kau! Tahun depan takde sape panggil aku NEKKI :( 

Aku rasa tuh je kot. Korang, persahabatan kita aku nak kekal sampai bila-2! :')
Kaylah, penat menaip ni! :P Adios Amigos! #Assalamualaikum #PrayForGaza ;)

Ditaip oleh,
Anak Hatta Yang Handsome Lagi Cute! 
#Puihhh 

I am somebody

Quote Of The Day

" How i supposed to be everything they expect me to be when i alone "




















ASSALAMUALAIKUM AND HELLO EARTHLINGS! NOW YOU HAVE ENTER TO ADAM'S BLOG! DON'T USE HARSHWORD IN MY BLOG! DO FOLLOW AND COMMENT OK? LOVE YOU! :*
comment

Credits
Layout made by S.Mell
Inspiration from fallingyou
resources from x x x x x.
◄ OLDER POSTS // NEWER POSTS ►