home profile Affiliates twitter Facebook follow
2012 :)
27.12.12 @ 4:29 PM | 0 Hug and Kisses


Hye guys. Sihat? Aku harap sihat je bah. ehh, pejam celik pejam celik dah nak habis 2012. Sedih pulakk. Hahah. 2012 aku rasa tahun ni dah ajar aku banyak sangat pengajaran. 2012 Dah ajar aku erti sebuah kehidupan yang sebenar, kehidupan yang diredhai, kehidupan yang penuh kasih sayang dah percintaan. Aku dah belajar daripada semua kesilapan aku dan aku takkan ulang balik apa yang aku dah buat. Tapi aku tak menyesal. Kalau aku tak buat kesilapan tak mungkin aku akan dapat pengajaran kan? 2012 juga adalah tahun yang banyak kali buat aku menangis. Terlalu banyak memori. 2012 juga ajar aku tentang erti penyesalan. Tapi aku terima semuanya dengan terbuka. 2012 aku dapat banyak kawan yang caring. Dalam dapat kawan aku jugak dapat lawan. Agak sedih bila dapat lawan. :'(

So macam mana tahun korang? Awesome tak? 2012 pada aku , aku bagi 4/5 Bintang. Awesome and Sad. Tapi still tak boleh beat 2011. Tahun awesome tu! :D Rindu dekat 3 Jati, Rindu dekat 4 Meranti. Next year dah form 5, so tak boleh lah enjoy sangat. Exam kena diutamakan. Target wa 9A+ SPM :) Doakan yaww! Wa takut dengan paper Physic and AddMath. Result Final pun tak dapat top ten. :(  Ish. Lupakan je lah result tu. Yang penting aku study betul-2 next year.

Aku rasa itu kot je aku nak bebel. Aku tak suka buat entry panjang-2. Nnti korang bosan dengar bebelan aku. Hahha Kay bye. Wa nak chaw. Doakan wa berjaya Dunia dan Akhirat. Assalamualaikum peeps. :)

p/s: Next year ramai cikgu baru tak? Nak ngorat sorang. Haha :3

I am somebody

Quote Of The Day

" How i supposed to be everything they expect me to be when i alone "




















ASSALAMUALAIKUM AND HELLO EARTHLINGS! NOW YOU HAVE ENTER TO ADAM'S BLOG! DON'T USE HARSHWORD IN MY BLOG! DO FOLLOW AND COMMENT OK? LOVE YOU! :*
comment

Credits
Layout made by S.Mell
Inspiration from fallingyou
resources from x x x x x.
◄ OLDER POSTS // NEWER POSTS ►